Преподава по | Преподава на | Цена |
---|---|---|
Уроци и Курсове по Френски език |
Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Комуникации |
Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
|
цена по договаряне
|
Уроци и Курсове по Сценични изкуства |
Кандидат-гимназисти
Зрелостници - Матури
Кандидат-студенти
още »
Предучилищни
1 - 4 клас
5 - 8 клас
9 - 12 клас
1 - 4 годишни
5 - 8 годишни
9 - 12 годишни
13 - 16 годишни
17 - 20 годишни
Над 20 годишни
Студенти
Възрастни
Начинаещи
Средно ниво
Напреднали
Професионалисти
|
цена по договаряне
|
Допълнителни умения на Полина М. |
---|
Решаване на домашни
Специална педагогика
|
Образование | Град | Специалност | Степен | Випуск |
---|---|---|---|---|
Университет "Шарл де Гол" | Лил, Франция | Изкуства и култура | Бакалавър | 2008 |
Университет "София Антиполис" | Ница, Франция | Науки на информацията и комуникацията | Магистър | 2011 |
ВСУ "Черноризец Храбър" | Варна | Хореографска режисура и артмениджмънт | Магистър | 2014 |
ВТУ "Св. св. Кирил и Методий" | Велико Търново | Учителска правоспособност / Учител по Френски език - | - |
Сертификати, лицензи и грамоти на Полина М. |
---|
Регистрирайте се или влезте с Вашия профил |
Допълнителна информация и професионален опит за Полина М. |
---|
Здравейте! Занимавам се с преподавателска дейсност от повече от 10 години. Завършила съм висше образование във Франция и имам учителска правоспособност за учител по френски език. Преподавала съм на деца, гимназисти и възрастни, в индивидуална и групова форма на обучение. Използвам различни методики и сугестопедичен подход. Водещи в учебния процес за мен са целите на ученика, като се старая да се адаптирам към индивидуалните особености на всеки за постигането на оптимални резултати. |