Онлайн курс: Google Ads - базово практическо обучение - онлайн курс
Автор и преподавател: Мара Мармарова
Над 20 години се занимава с мениджмънт, маркетинг и реклама в електронни медии, а от 2015 година и с дигитален маркетинг
За кого е подходящ курсът?
Индивидуалният курс е изключително полезен за всеки, който иска да научи или да подобри своите умения за създаване, управление и оптимизиране на рекламни кампании в Google Ads. Такъв курс може да предложи персонализирано обучение, което е адаптирано специфично към нуждите и целите на учащия се.
Курсът може да бъде особено полезен за:
Маркетинг специалисти и мениджъри, които вече работят в областта на маркетинга и желаят да разширят своите познания и умения в областта на рекламата в Google. Предприемачи и собственици на бизнес, които искат да управляват своите собствени рекламни кампании в Google Ads и да оптимизират разходите за реклама. Фрийлансъри, които предлагат услуги в областта на дигиталния маркетинг и искат да добавят Google Ads към своите услуги. Хора, които търсят кариерни възможности в областта на дигиталния маркетинг и искат да усъвършенстват своите умения в Google Ads. Е-комерс и онлайн магазини и всички бизнеси, които искат да увеличат продажбите и видимостта на своите продукти чрез рекламни кампании в Google. Малки и средни предприятия, които искат да привлекат нови клиенти и да увеличат своето онлайн присъствие. Фирми, които искат да обучават своите служители в областта на Google Ads.Как ще се проведе курсът?
Изцяло онлайн,в реално време с учител на живо.
Каква е продължителността на курса?
Курсът е синхронен, практически. Продължителност на обучението – 10 уч.ч. за целия курс / 1 уч.ч. е 45 мин. /, които се провеждат в удобно за двете страни време за период максимум от 4 седмици. Завършва с финален изпит.
Колко струва обучението?
Цена за индивидуално обучение: 320 лв.
Ще получа ли сертификат?
Да,успешно завършилите получават безплатно дигитален сертификат.
Кога започва курсът и до кога мога да се запиша?
Може да се запишете по всяко време чрез формата за записване на сайта.
Какво е включено в учебния материал?
1. Дигитален маркетинг:
Основни канали, развитие и бъдеще; Разликата между рекламите и "органичните" резултати от търсенето. Google Ads. Как функционират Google Ads : Мрежи и формати; Избор на подходящия тип кампания. Сравнение с конкурентите; Как Google Ads може да работи за бизнеса Ви.3.Структурирате акаунт в Google Ads.
Настройки на кампания в мрежа за търсене на Googlе Създаване на кампания, която достига до нови клиенти: Избиране на цел; Задаване на стратегия за офериране и бюджет; Проверка за показването на рекламите; Създаване на реклами; Добавяне на активи; Поддържане на ангажираността. Настройки на кампания в дисплейната мрежа Основни показатели на Google Ads, анализ на данните бонус настройка на Google Analytics